Rozhovor s pilotem týmu Blue Devil, Petrem Cabákem

31.01.2013 09:26

Tak Petře, Blue Devil je již několikátým týmem, kde působíš. Co Tě přiválo zrovna k
nám?

Chtělo by se mi říct osud, ale nejspíš to byla touha být platným členem Teamu, který má nějakou vizi a ne jen plán jak, naštvat své stálé jezdce...

Od listopadu 2009 jsi dokonce měl ve všech následujících angažmá jednoho stálého parťáka, který za Tebou přestoupil i do Blue Devil. Můžeš nám ze společné cesty s Jardou Sobkem prozradit nějaké pikantnosti?

Nemůžu, bo by mě zabil :D

Pokud máš za sebou již několikáté angažmá, lze nějak srovnat, jak to v předcházejících týmech fungovalo, myslím ve srovnání s Blue Devil?

Nefungovalo. Pokaždé se team rozpadnul, protože vedení bylo svěřeno mladým usmrkancům a ti měli nereálné cíle.

Již od počátku jsi v nominaci vedle Vlašimského expresu, Ludvíka Kaly. Nepůsobí Ludec na Tvé výkony spíš jako červenej hadr na bejka? Polapit tohoto Modrého Ďábla je opravdu výzva.

Není :) Ludec to válcuje. Naopak je příjemné dělat dvojku a nemít tíhu na bedrech dotáhnout nějaké body. Vše je o tréningu a já bohužel nemám čas moc testovat, takže nějaký postup dopředu u mě nehrozí. Na letošní sezónu jsem využil služby přípravy vozu právě od naší jedničky, ale pořád to u mě někde skřípe. Snad rok 2013 bude lepší.

Co Ti vlastně dává RBR? Relax od starostí běžného dne?


No někdy i pěkné nasr... :D