Ohlasy po prvním dnu druhé etapy

01.02.2013 09:25

 

JAROSEVSKY Jiri

S jakou náladou jsem v noci usínal, s takovou jsem se ráno probouzel... Avšak když jsem vyhlédl z oken svého pokoje, polil mě mráz. Venku bylo totální bílo a měl jsem problém poznat, kde co je.... PO usednutí do své Celicy ze mě vše spadlo a do prvních zkoušek jsem se pustil s velkým nasazením... Vylomené kolo na třetí vložce mi na pohodě moc nepřidalo, i tak jsem se rozhodl na Sikakamě jít do plného rizika. Bohužel jsem byl v jedné zatáčce dlouhý a nestačil nasměrovat vůz do další zatáčky. Sněhová závěj mě poslala čelně na strom a i přes malou rychlost mi auto odmítlo nastartovat. Mrzí mě, že jsem nedokončil tuhle skvělou rally a moc přeju pořádajícímu BLUE DEVIL hodně štěstí a hlavně pořádnou porci bodů, protože takový podnik bych si nechal líbit i příští sezonu... Pro takovouhle rally stojí za to jezdit TR!!!!

 

VIDEO havárie

 

DOHNAL Rene    ale jo jsem nakone spokojen. Skoa ze 1E nebyla alespon stejna jako etapa druha. Vicemene jsem se vyhnul chybam a jel si sve svizne tempo. Dekuju Dajovi za krasny souboj. Ikdyz moc bodu nebude, hezky jsem si zajezdil. GL vsem co jeste nejeli a GO ANVEL GO

HOFFMANN Jakub    Ok cil jsem splnil , zajel jsem to bez jedineho testu a jsem rad za cil , snih primo nesnasim a je to videt i na casech i na chybach co jsem delal , na Karla to stacit nebude , nemam na to na snehu , NEXUS GOO , FANDO PODD !!! , textury super !!!! dik moc jen skoda prvni sekce 2 e :( ze nebyly

HRADIL Lukas    ukol splnen

HUDSKY Martin    sem v cilu,tak doufam,ze stoho bude alespon nejakej bodik.Byla to tezka,ale diky poradatelum krasna soutez.Skoda technickych problemu ve druhe etape.Diky za reset,driv sem tam spadla rz pri nacitani a ted pada pripojeni

JERABEK Miroslav    pekna rally Diky vykon nic moc

KEBERT Martin    S timhle nevim jestli potesim sefa staje. Ale aspon jsem dojel :-).

KOZA Ludvik    ukol splnen. Po 10mesicih jsem se vratil, dojel a ac jsem Miru neporazil, myslim, ze na prvnich dvou sekcich druhe etapy jsem ho radne, ale radne prohnal. Spokojensot.Skoda hold, 2x bouda je 2x boda. Sikakama, ma oblibena RZ, mi zlomila vaz hned 2x posobe

KREMEN Martin    Tak chlapi z Mobil 1, drzim palce. Poradatelum dik za pekne texturky, melo to myslenku.

MALARIK Milos    tak tato rz bola super. a myslim ze aj cela raly, konecne som si s chuti zjazdil

MARKO Tibor    stalo to za prd

NODES Michal    Diky Blue Devil za nadherne textury, ktere jen dnes v prvni sekci hodne chybely. Nejake chybky byli, ale nevadi, v cily jsme takze IF Gooo, a honem do party stanu IF. Party zacina a uz i holky z jinych tymu zjistily, ze bila, oranzova a cerna jsou ty nejlepsi barvy.

NOVOSAD Rosta    super jsem v cili

NOVY Karel    pokozeny chladic nam neumoznil soutez dokoncit. Presto musim vyseknout hlubokou pokonu celemu pripravnemu vyboru. Jednoznacne z meho pohledu nejlepe pripravena zimni soutez, jakou jsem doposud absolvola. Blue Devil se timto zarazuje mezi predni organizatorske tymy. diky kluci

NYVLT Karel    jedna chybka, nebo hodiny na konci 1.E. tohle neni slusne publikovatelne. opravdu hezky podnik, ktery jsem ani necekal, ze se bude tak vyvijet a ted tohle. to snad radeji rana a konec. aspon, ze jsme pomstili Karlose. RBRGT GOGOGO!!! Jdu se ozrat

POLAK Pavel    super cil.... Martine diky moc za hezky souboj. Poradatelum dekuji za moc pekny textury. Exe rally team Go Go

POUSTKA Vaclav    Tady uz jsem trapil auto a desil spolujezdce,vysledek-hodiny.Jsem rad za cil.Dik hlavnimu mechanikovi,dik poradatelum za peknou rally.

RAFAJ Dalibor    Ukol splnen, nejake body pro tym budou. Druha etapa uz byla i neco lepsi, hlavne mene chyb v nasem podani. GO CRF GO!!!

RIMSA Zdenek    Skoda te dnesni kolostresni atrakce na sikak, jinak jsem si dnesek vylozene uzil, ikdyz na prvnich zmrzlych rz jsem toho moc nevidel...Diky za super textury a turnaj, ambice byly na TOP 10 ve tride, ale nez se prohraly hroty, bylo po nadejich.JMAZ GO!!

SENK Michal    Uf, tentokrat to byla drina. Nejel jsem v takove pohode jako v prvni runde. Reneho jsem chtel udrzet, ale to by se nesmelo jet Peklo, kde jsem nechal cely naskok z prvni etapy. Jinak jsem mu dnes nestacil ani na ostatnich tratich. Dikykluci za pekny souboj. Uvidime na co to vyjde. Pavle GO!

SOBEK Jarda    uz jsem myslel ze zadny zavod nedokoncim,celkove jsem v nebi-to je blaho!cil.na posledni jeste jedny hodiny ale ukol je splnenDEVIL TO VALCUJE-CHLAPI POME NA NE!!!!uzasny zavod

SOUREK Vaclav    Opravdu krasny podnik, ktery jsem si uzival od zacatku az do konce. Az na prvni sekci dnesniho dne, s vykonem spokojenost. Jeste ze jsme startovali driv a nezastihla nas tma jako vcera :-) HSF jedeeeem!
STREIT Michal    S vykonem jsem spojen jen napul. Skoda te prvni sekce, kterou jsem totalne podelal. Poradatelum dekuji za pekny podnik. Pavle cekam na tebe Gooo FIST gooooo
THIEL Libor    uff. snih neni pro mne ;-) ale textury pekny a jsem stastny za cil. RBRGT jedeeeem

TOMECEK Libor    diky poradatelum za skvelou rally !!! proste parada !! spokojenost pouze napul tymu se nedari a to je spatne !!! .....????!!!! IF MOTORSPORT !!!!???? .....

VANA Kamil    je to za nami...uvidime jak zbytek! GOooo FRT :-)

VODICKA Petr    Ojojoj, 2 a 3 sekce teto etapy se hoodne nepovedly, no snad aspon udrzime pozici. Jinak diky BD za super podnik! A F-R-T je vaaalec!!!

VYORAL Radim    pekny podnik, jen tak dal, dik

ZAK David    Na to ze to byl snih tak absolutne krasna soutez, uzival jsem si to, misty to bylo dost blbe s viditelnosti, ale jsem rad ze jsem v cili, uvidime jak to dopadne.

ZEMEK Michal    Diky za pekny podnik, ktery me az na prvni sekci 2E velmi bavil. FUSION