Karlstad je přece jen v ohrožení . . .

25.01.2013 13:05

Nechci malovat čerta na zeď, ale Karlstad je přece jen v ohrožení.

Právě jsem se vrátil do hlavního stanu, kde jsem na stole našel zprávu, která je pravda nepříjemná, ale ne nečekaná.

S Michalem je domluva, že Karlstad na konec závodu zařadí i dodatečně. Vše je ale podmíněno jednou operací, na kterou se čeká již pěknou řádku týdnů a začínám se obávat že už se dostáváme s časem za hranici, kdy je zařazení nové RZ ještě reálné.

Wally je totiž stále v Minoni . . .

 

 

 

Update 26.1. 12:00

Přátelé, je mi to opravdu líto, ale s konečnou platností je jasné že Karstad fakt pro naši rally nebude.

Neznamená to že na pluginu nebude vůbec.
Od autora trati požehnání máme a vše leží pouze na hrbu paní Colombové.

Bez obalu, Wally totiž na tento titul dost aspiruje. Oproti slavné pí. Colombové jeho snad někdo někdy v minulosti viděl.
Naši žádost o vložení Karstadu na plugin má na stole několik týdnů a veškerá aktivita NULA. Žádné překvapení.

Mě osobně třeba nikdy za celou mou zdejší existenci ani jednou nekontaktoval. Nikdy mi neodpověděl na žádnou formu zprávy, zkoušel jsem ICQ, email, MP. Ty mám ve svém profilu dokonce stále nevyzvednuty.

Za možná zmatečné hlášení ohledně Karstadu se omlouvám, ale do poslední chvíle jsme doufali, že se Wally nakonec smiluje a obohatí (nejen) TR o další RZ. Tak snad příště.


Pár hodin před startem Vám chci popřát jménem týmu Blue Devil příjemnou zábavu, bezproblémový běh pluginu a férové soutěžení.