Ohlasy, komentáře po 1.E - průběžně aktualizujeme
První posádky nám dojíždějí do cíle . . .
BRICH Jan RZ1: Ahoj, tak navrat ke starym dobrym dvoukolam :)..Tady me to hrozne bavilo..HSF jedeeem! RZ2: OK super cas...WR class jsem necekal :) RZ8: Miro ty ses blazinek!! :D ..Ja mam ted interni boj s Jorgem v A8 :) RZ11: Stesticko...byl jsem v jedne L3 mimo a trefil jsem kamen..Musel jsem couvat a to je pri SM problem..Pak jsem jeste pred cilem trefil kamen a asi 5x byl v zaveji..Hold tady vyhravaj ti co jedou po pameti a to jaa zde nejsem :) RZ12: Na zaver 121 a WR class :). Cely turnaj OK az na sikamu, kde jsem projel vyjetej naskok :). Celkove spokojenost a uvidime co druha runda.HSF jedeeem!!
TAUS Petr RZ11: vole, lip nevim, nevim, to bych si musel projet vic nez 1 v te tme... :-D jinak gumy zas moc nebyly, kolem 60.. RZ12: tuto rz bych v TR zakazal,to chovani auta je uplne otresne! Jinak dnes vsechno podrizeno dojezdu do cile,nemuzem si dovolit ztracet body! Za celou etapu jen 1x v zaveji,takze spokojenost,uvidime co ve 2... Tyme,hodne stesti,i kdyz jsme opet torzo,zkusme to dat!
KALA Ludvik asi 23x venku. bida. Nejelo se mi dobre. Bez treninku to nepude. BD
Ludec dle předpokladu moc sdílný být nechtěl. Přece jen jsou jeho ambice o kousek výš, než je aktuální pátá příčka průběžnho pořadí. Prozradí nám, kde nabral tu nečekanou ztrátu? "No 1 Etapa za námi ale podle očekávání to nebylo to "pravé ořechové". Závěj střídala závěj. Tu jsem couval, tam jsem se nevešel. Bez pravidelného tréninku to bylo sakra obtížné. Sníh zrovna nemusím, většinou zajedu kvalitně jen 1 RZ než ohobluju hřeby ..., a pak je to "holý" boj o život. Ale podmínky máme všichni stejné, teda Iridium má těžší.... Byli se totiž opalovat na Kanárech a mezi tím nasněžilo i na tratích které nemají 100x ohoblované .... "
KUCERA David RZ10: Fuj ... vetsinou to byly skoky do neznama ... ted jsem se dostal na uroven gripu jako s P206 ke konci prvni RZ11: Kdo setri, ma za tri - pneu 25/36 a extremne se to vyplatilo. 2x jsem mel na male, protoze to zahlasil pozde, ale nejak jsem to vybral diky barieram RZ12: Tady jednou v zaveji a tlumice na sracky. Posledni 3 RZ extremne narocne. Snih a do toho dabelsky modra noc je fakt adrenalinova kombinace. Tak zpoceny jak dnes, jsem u TR snad jeste nebyl. Auto naprosto famozni a bohuzel se to s Pegym neda srovnat. Nejvic me tesi Foron II, byl to muj 5. prujezd.GO!
STREIT Michal RZ8: normalne tuto Rz nesnasim, ale ted me dost bavila asi to bude zmenou snehu :-) RZ11: co chybalo a byl bych v cili. Po dlouhy rovince prisla leva asi4, brzdil jsem i usima, ale stejne to nevyslo. Vubec to nechtelo zastavit
FRISTENSKY Jiri RZ10: bomba, hovno videt, ale fakt se kocham RZ11: jooo, kvuli Finsku jsem zacal pripravovat novou techniku a nemohl se dockat, skoda ze tak malo jsem si ho uzil, ted uz jen ty ... Tady to proste miluju uz z dob vysavacu :-) RZ12: a tady to malem rozstriskam kvuli tomu, ze naprosto jina fyzika oproti finskym tratim... Jsem tu a to je nejdulezitejsi, navidenou v 2. etape
PTACEK Martin RZ2: Kazde projeti rz...je takove male vitezstvi :-( RZ5: Misty jsem vubec nevedel...jak jsem zahl, zabrzdil....a proste vsecko.....nastesti jsem to nejak udrzel na trati. RZ10: Ty casy tam vubec nepadaji.....a to se zrovna neflakam. RZ12: Tomu, kdo tuto rztu udelal, useknout ruce az u ramen. Oproti Karlstadu I. se to zde fyzika chova....jak k*urva! No..jeste ze je jen 1x v kazde etape. Dekuji za souboje, II.etapa bude asi ocistec. IRIDIUM......sakra, pojdme do nich!
KRYGLER Jan no jako... tyhle radoby prevratne skladby me prestavaji bavit. Nerikam, ze peklo a mlynky jsou blbe trate, ba naopak. I ten foron me mistama bavi, byt k nemu mam sve vyhrady, ale origo trate dat v kazdem smeru jen jednou a do toho jeste implantovat likvidacni tmu je na povazenou!A ten Karlstad?Pche
ZETAK Dennis vdaka bohu za ciel.. uz to bolo neznesitelne, hrozne podmienky, nedrzalo to uz na ceste, mal som co robit
JAROLIMEK Tomas RZ3: jednou za pul roku matka luxuje, zrovna v pulce RZ, debilnic vysavac rve tak, ze jsem prestal poslouchat Jendu...dik RZ5: sem prijemne nasra... a ukrutny rev vysavace za dverma me v tom jeste vic hecuje :D do levych zatacek nezatacim, jenom srovnam volant, rovinky jsou zabava...to je den RZ6: je to boj, rana by byla vysvobozenim, ale po vzoru nesmrtelneho Colina tahneme vrak do cile :D
ZPEVAK Jan "No v první řadě musím pochválit pořadatelský sbor za velmi povedené textury. Byla opravdu radost se na tom sklouznout.
VRANY Martin Jsem rad, ze jsem dojel 1E bez SR. 60min na opravy nestacilo, tak budeme muset zacit 2E opatrne. Hezky souboj s Mirou.
BUJACEK Martin RZ4: Opravy na 96 minut, s tim kolem to byl boj o holy zivot, navic sem ji jel podruhe RZ12: Pro me hrozny zavod, snehu uz mam po krk navic od zacatku vpodstate s autem co neslo ovladat skrz poskozene kola, ale zadnou velkou ranu sem nikde nemel :( smutne uvidim ci nastoupim do druhe etapy vubec, je to trapeni
KRYSTYN Miroslav Brrr,....malem jsem to tu nechal, v prvni leve venku, dlouhe hrabani a rizeni KO. Nastesti jsem to do servisu dotahl a oprava se stihla! Tezka rally, ale tesim se na 2E. GL vsem.
MIKL Tomas RZ3: kolostresni kombinace, auto na kasi, ou tohle neee RZ12: Jsem rad za cil, po boude to bylo trapeni a jen jsem se snazil dojet do cile. Jedna probrzdena zatacka a co vse nasledovalo. Nejhorsi etapa letosni TR. Adame ted je to na Tobe. HSF
Tomáš moc sdílný nebyl i když jeho fanoušci musely být z předvedeného výkonu nadšeni. Pravda, v cíli mu průběžně patří až 6. příčka, ale může mluvit o štěstí, že je vůbec v cíli! Hned zkraje rally vyrobil hrubku, která jej odsoudila hluboko do startovního pole. Ale právě následná jízda byla kořením celé třídy N4, když se svoji stíhací vyšplhal o deset příček nahoru! Ale nechme tedy Toma promluvit: "Od začátku jsem nestíhal a snažil se jet svoje, ale v třetí rz jsem šel ven a pak se protrápil až do cíle etapy."
SENK Michal RZ4: Mlynky jsou previt, ty nam znicily auto... Jinak celkem pekne svezeni. Tentokrat jsem tocil hodiny RZ12: tyto krasne tezke podminky byly rozhodne zazitkem. Bohuzel celkovy dojem pokazilo zarazeni trati jako jsou Mlynky a Peklo. Tam se moc zavodit na snehu neda. Jirko pojd na to, doufam ze Tobe to sedne lip.
Ani největším uměním bylo pro sebe alespoň na pár vět urvat šéfa celého šampionátu. Michal Šenk hned po opuštění speciálu A8 spěchal k časoměřičům vyřešit nějaý zádrhel s fotobuňkou na druhém mezičase v Karlstadu. Pak zas letěl na věž, zkontrolovat místního komentátora jestli náhodou nechlastá. Ty hlášky co pouštěl z ampliónu by normální střízlivej smrtelník nikdy nedal! Pak zas volali z ÚP, že jim prej jedna posádka odmítá odevzdat klíče od vozu! Až teprve potom se u nás na chvilku na pár sov zastavil: "Pro mě byla první etapa ve znamení nejhoršího utrpení v první časti a jednoho z nejhezčích zážitků v závěru etapy. Bohužel Peklo a Mlýnky nejsou tratě vhodné k příjemnému klouzání na sněhu. Foron alespoň svou šířkou ve větší části tratě umožní jízdu bokem. Bohužel krásné Finské erzety se projíždí pouze jednou a ty útrpné každá dvakrát. Kdyby aspoň jedna celá etapa byla jen tím příjemným zážitkem."
BUJACEK Jakub RZ5: v minulem servisu opravy za 115 minut a ten servis mel jen pitomych 30 minut...to se pak zavodi tezko. Skoda, moje prvni nedojeta prvni etapa v teto sezone...
KESTOVA Jana wau,to je hezky v utery se dostat na druhe misto,no uvidime co zajede spicka,ale jsem spokojena...KCM GO GO!!!!!
Jana je jednou ze dvou květin startovního pole a bylo nám potěšením si sednout ke kávě na krátký rozhovor. Ten se nakonec hodně motal o tématech mimo rally a tak přepis zážitků je nakonec podobně krátký, jak byla káva malá. Říkám květinka, ale tahle dokáže protáhnout perka nejednomu ostřílenému mazákovi! "Zatím to vypadá,že jsem jela asi dobře,stále držím první 10tku.Jinak se mi jelo moc hezky na obou Foronech jsem si zajela nové osobáčky,takže zatím slušná první etapa.Mám ráda sníh a dobře se mi na něm jezdí a Fiesta byla opět skvěle připravená.
Zatím to mám dobře rozjeté a těším se na druhou etapu a doufám že chybami soupeřů se posunu ještě nahoru."
ROJEK Jakub Jsem stastny za cil a jsem spokojeny s jizdou. Snih nemam rad a o to vic me tesi vysledek jaky zatim je. Posledni RZty v noci jsem vypustil, nebyl jsem si jisty. Uvidime jak se bude darit ve 2.etape. GO Kizz-Me GO!!! :-)
PASKER Ota RZ10: silenost na druhou, adrenalin jako krava RZ12: tak snad nam auto ve druhe pulce vydrzi co nejdyl. Foron II byl v nasem podani tragedie, jinak vsude respekt. IF drzim palce
BERAN Petr Tak zdar ve 2. etape, bylo to hodne narocny, nekdy az psycho, hlavne teda foron...ble:-)
DUDA Marek Kur.a uz jen proto, ze Jenda da video atd tak jdu na tech vyjezdech z sikan az na jednicku uplne v klidu a stejne jako by sem se zahakl na hak jerabu ten se zvedl a ja jen bezmocne cekal co bude dal fujtajbl ......Go NEXUS GO!!!!!!!! Borku pojd v klidu a v pohode....zadny spech...Mas na to!!!!
HRBACEK David RZ5: no, napred jsem kotel prejel jednu P6 a abych nespadl dolu ze srazu tak jsem musel az na 1 a vyhrabat se, a pak jsem si neskutecne kaknul na tom mostku v lese pres potok, ktery me nemile prekvapil a vletel jsem do nej bokem... nastesti auto zije, ale pneu a auto na tom nejsou dobre RZ7: tak todle bylo maso. Jen prvni sikana a neskutecne mi to klouzalo a pak mi strasne splyvaly stromy s cestou a v podstate jak kdybych jel poslepu. To byla hruza. V servise opet kastle a prevodovka na 5, snad vydrzi RZ10: neni nic horsiho nez kdyz leti proti vam vlocky nasvicene svetlometama! Masakr erzeta! Nektere horizonty jsem si skoro kaknul a sem tam ty stromecky nebyly vubec daleko. Ale jedem dal! RZ11: takhle by se kazdy kdo chce umet jezdit rally mel ucit jezdit na rozpis! Fakt bomba a super souboj s Adamem tady :) RZ12: v nekterych mistech to az uplne nesmyslne zere a jen sem liznul zavej a obe prave kola KO... no ale projeli jsme to a do druhe etapy to vypada na solidni boj. Myslim ze Marecek taky jeste zamicha kartama, takze pojd na to!!! IRIDIUM GO!!!
David se nám svěřil ja to bylo s krizovkou na RZ5: "S první etapou jsem byl jakš takš spokojen. Udělal jsem sice pár chyb a hlavně na druhém průjezdu Foronu mi pořádně zatrnulo, kdy jsem v jedné ze zatáček vyletěl, ale naštěstí tam byla jen zasněžená louka a nebyl tam žádný kámen. Jinak si myslím že to byla etapa vcelku dobrá, jel jsem hlavně na jistotu a rozhodovat se bude hlavně ve druhé etapě. Na rozdíl od jiných jsem si užíval i tmu v závěru etapy, takže z mé strany spokojenost :)"
SPISAK Stefan RZ4: skoro strecha. pri odbocke za slamou :/ auto na sracku RZ7: mlynky hodiny, tuna trafil som strom... deravy chladic RZ12: fuj tu je hnusn fyzika... co to za zaveje??? kope jak kon... auto nevie na com skace preboha.. neskutocne vela chyb v prvej etape hodiny, strom zasa hodiny.. no treba aj takyto zavod
TR je většinově obsazena jezdci z ČR a tak je těch pár zahraničních posádek tak trochu exotických. Sourozence Spišákovi netřeba fandům TR předtavovat a tak poďme rovnou na reakci Štefana: "V prvej etape vždy jazdím pomaly, pomaličky zvykám auto, fyziku. Ale napriek tomu som mal veľa nečakaných situácií, dosť som sa trápil s autom a jeho ovládaním. Mal som viacero nedobrzdených zákrut raz cúvanie na Pekle, kde ma stiahol krík, na Mlynkách II v zjazde do cieľa v jednej pravotočivej ostrej, kde pri brzdení bol aj hup ma koplo a zadkom som bol už v priekope ! Skladba trate bola veľmi pekná, šmykľavý povrch mám v obľube !"
KESTOVA Jana wau,to je hezky v utery se dostat na druhe misto,no uvidime co zajede spicka,ale jsem spokojena...KCM GO GO!!!!!
BEZDEK Filip RZ10: tady sem byl mimo trat a tocil sem se jako kaca v cepici :-D celkem zajimave...poprve tento zavod co sem byl mimo trat :-D RZ11: pentle 20 sekund ze servisu???? co je to za blbost??? vzdyt sem mel rezervu pres 5 minut??????????????? jinak na webu prumerna rychlost 97,7 a ve hre 99,0....tady sem 2x uvizl ve snehu a musel sem se otacet RZ12: Zavody hezky pripraveny kluci s Blue Devilu nadherne!!!!!! Cely zavod se i mne povedl (na to ze snih nemusim a taky neumim) GO BRT GOOOO!!! - tolik záznam rozhovoru z časovek.
Dál nám Filp nastínil svoji misi asi takto: "Sníh není vůbec mým oblíbeným povrchem. Na závod sem se připravoval tak že sem si projel jenom 3 RZ. S Martinem Bujáčkem se nám podařilo hodně vylepšit nastavení vozu a jízda s autem byla jedna radost. V začátku soutěže sem měl i hezké časy a od půlky začal převládat strach že nedojedu tak sem jel ještě více opatrně. V závěru soutěže jsme dostali penalizaci 20 sekund za pozdní příjezd do časové kontroly po servisu před 12RZ. Nevím co se stalo ale oprava skončila 5 minut před vypršením limitu a do ČK jsme přijížděli včas. Každopádně i taková je rally a 20 sekund při čase 57:07,46 je skoro nic....." - rozčarování ze zmatků v časovce je znát i notnou chvíli po opuštění závodního speciálu.
KUCA Milan 1. hloupa chyba na Pekle II mi zkomplikovala zbytek etapy-hodne poskozene auto, ani ted neni vse OK. Finskyma RZ jen prujezd-SM nenavidim a vy jste to jeste vylepsili tmou.
VOMOCIL Ondrej RZ 11: WOW !!! RZ 12: Jsem -píp-! (Stručná reakce na havárii v poslední divácké speciálce)
BABAK Ondrej RZ 6: hm, tak tady dve jezdecky chyby, vzdy na brzdach a jednou z toho bylo veliky stesti. Zastavil jsem o svodidla a pul auta bylo v nich. Nastesti me hra vykopla zpet na cestu a nekouslo se to v nich :-). Po tech letech snad poprvy, co mi hra pomohla :-)
HUDSKY Martin RZ 4: sel jsem asi 10x pres strechu a auto je na sracky.Bez pentle by to neslo (5:10 za překročení limitu servisu). RZ 11: hruza,asi 5x venku a dvoje hodiny RZ 12: s velkou ztratou,ale v cili
VALENTA Lukas RZ2: obcas byly ty patniky proklate blizko RZ4: tak spolujezdec si zapomnel posledni verzi rozpisu, a 87 minut na opravy jsem taky tak nejak nemel :) RZ10: tezke podminky-zavej-hnuty rizeni-hodiny
STUDENY Ivo poklona za textury. o finsku bych tvrdil, ze jsem tady nikdy nejel.
OTRUBA Pavel Tak jsem s tím praštil na 1.Foronu
SPURNY Milan venku auto je poskozeny nejede rovne ta tma tomu dava. motam se tam jak alenka ted to bude asi jeste horsi
RIMSA Zdenek RZ10: tak to bylo maso, v technto texturach jsem byl uplne v prd..navic v jednom odboceni jsem se zastavil o kamen a zhasl mi motor... RZ11: nevim jak vam ale me padaly pekny cepice, zkousel jsem vypnout halogeny, jestli by to nebylo lepsi..-:)) RZ12: tak jsem to prezil, musim pogratulovat zatim k nejtezsim texturam, me oblibene finske rz jsem musel jen prohrkat, nedalo se v tom humusu poradne jet..Gratulace tem co to dojedou bez ztraty kyticky...JMAZ GO!!!
Že je Zdenek se svým vystoupením i přes problémy s technikou nakonec spokojen je jasné z jeho reakce u kávy: Chtěl jsem celou soutěž pojmout svižně, ale na jistotu - sněhy mam rád, hlavně finské klasiky natrénované. Až do rz4 bez problémů, na Foronu 1 jsem před cilem zustal u balíku a musel couvat, Foron 2 nebyl čas potrénovat, na Mlynkách 2 jsem si hned za startem v kopci nahoře ožehlil pravý bok auta. to mi nakoplo řízení a musel jsem zvolnit i v následném Pekle 2. Přišel servis, kde jsem zcela neopravil náboj jednoho kola (18%). Na Autiovaře jsem chytil jednu závěj, další finské jsem jel raději na jistotu, středem bez ataku bariér - velké překvápko bylo sněžení za tmy - to jsem jel poprvé..Karlstad 2 projetý celkem čistě. Shrnutí: Na dané podmínky spokojenost - Jakub Rojek a Jana Kestová zatím klobouk dolů... PS: Jinak textury mazec, hlavně ta tma a sněžení.."
POUSTKA Vaclav Brutalni masakr od zacatku do konce se stupnovitou dendenci,nechapu jak jsem se ocitl v cili tehle etapy.
S jakými pocity do rally vstupoval Václav? Mé působení v 1E BD Rally? Předně jsem měl z nedostatku možností treninku ze skladby obrovský respekt až strach. Nová RZ, neoblíbené Mlýnky a Peklo. Takže taktika byla jasná,neblbnout, poslouchat rozpis a pokusit se dostat do cíle v celku.Tomu odpovídaly i dosahované časy. Mlýnky 1 mě donutily ještě zpomalit, v jedne pravé zatáčce jsem neudržel auto na cestě a po nárazu bokem do svahu, poškodil řízení.V servisu se sice poškození zdařilo eliminovat, ale na nové gumy už nezbyl čas, tak druhou sekci jsem dojížděl na gumách tak 50%. Sněhová sekce, ačkoli sníh neumím, se jela dobře a přicházející tma a sněžení mi i docela sedlo a nevyrobil jsem žádnou chybu. A s to bude i můj cíl do druhé etapy.
PETERA Jiri tezke podminky,neriskoval jsem ale jednou jsem byl rychlejsi a netrefil se mezi stromy po vyjezdu ven..to bude mrzet asi
Jirky se náš reportér zeptal, jestli také on patří do skupinky pilotů, kterým zařazení nových rychlostek život spíš komplikovalo a tady máte jeho reakci: "Mě se na rozdíl asi od většiny nové tratě líbí,a vlastně celkově jsem neměl se skladbou problémy. Je fakt,že fyzika na některých RZ není optimální,ale zásadní problémy jsem s tím neměl,jen se tomu musí přizpůsobit rychlost. Ďáblové připravili soutěž pěkně a bylo v průběhu celé rally na co koukat,pěkně připraveno.
NEZVAL Adam Pekny, ale tezky zavod. Klasicke trate jsou lepsi. Foron nee. Tome pojd do cile. HSF jedeeem
Adam se u media centra zastavil jen na chvilku, protože hned jak odevzdá auto do ÚP, musí se z místa soutěže vzdálit. Proto tak stručný komentář: "Skladba tratí mi moc nevyhovovala (tím myslím nové tratě), až na 4 původní RZ, takže jsem jel "svoje". Sem tam nějaká krizovka byla, ale nic vážného. Následovaly klasické rz. Těšil jsem se na jízdu bokem na vytočenou šestku, bohužel obtížné podmínky mě nedovolily jet naplno."
LANGER Tomas RZ9: I na tehle zname RZ jsemneposlechl rozpis a prejel jsem odbocku. Malel jsem narazil do zavory a opet couvani, otaceni a navrat na trat. RZ12: Tak i na posledni RZ byla mensi krizovka kdyz me rozhazela zavej kousek pred cilem a malem jsem trefil pneu u kraje! Nastesti jsem tu a to je dulezite. Vse mam opraveno, tak ted jdu do hlavniho stanu drzet palce kolegum z BLUE DEVIL..!!
Menší krize v RZ 9 když jsem špatně poslechl rozpis. Ještě, že závora byla tak daleko!
Nájezd do cílové rovinky poslední RZ první etapy!
KLIMA Zdenek - RZ4: Auto opraveno, pneumatiky az tak zabrat nedostali, ikdyz jsem se s tim moc nemazlil, ale ted jsem si najel moc blizko baliku, ktery nas otocil na bok, museli pomoci divaci. RZ7: Tuto RZ jsem si uzival, hlavne ten sjezd dolu je nadhernej na srdicko :D RZ10: Katastrofa, vubec jsem nemohl chytit rytmus a nevedel kam jedu v te tme, no nechali jsme hoooodne casu v zavejich, ale jedeme :)
Také na Zdenka čekaji reportéři i v servisce: „První etapa byla skoro jako na houpačce, ale dojeli jsme zdárně do cíle bez využití SR. Úvodní superspeciálka byla tak akorát na rozehřátí auta i celé posádky. Následující sekci jsme začali zvolna, abychom nevyrobili zbytečné chyby. Asi z přemíry opatrnosti jsem si špatně najel do L7 za balík, o který jsme zavadili a zůstali na boku. Dostat auto zpět „na čtyři“ nám museli pomoci až přítomní diváci, za což jim děkujeme. Ve druhé sekci jsme zajížděli celkem pěkné časy, když první dvě RZ jsem se víc bál na to šlápnout, ale závěrečnou RZ sekce jsem si maximálně užil a čas byl super a hlavně jízdu jsem si pořádně užil, hlavně tedy klesání ve druhé polovině „erzety“. Týmoví mechanici v servisu neměli moc práce, takže akorát zkontrolovali, jestli je vše na svém místě. Do poslední sekce jsme vstupovali s nadšením. První dvě RZ se podařilo zajet v celkem slušném, ale zároveň bezpečném tempu. Následující dvě RZ ale byly pravý opak. Mustaselku rád nemám a ještě za tmy to bylo daleko horší, nemohli jsme chytit nějaký dobrý rytmus a jen jsme se plácali o bariéry. Naopak Sikakamu mám rád a jízdu na ní si užívám, ale za tmy to bylo stejné jako na předchozí RZ a ještě jsem „láďu“ poslal dvakrát přes střechu, naštěstí je to tvrdé auto a něco vydrží. Na závěrečné speciálce to klouzalo nějak víc a udělali jsme dvoje hodiny. Výkon sice nebylo konstantní, ale hlavní je, že jsme dokázali přejet cílovou rampu první etapy po svých kolech. Snad si druhou etapu užiji více a výkon bude lepší. Kizz-me GO!!!“
Petr Cabák byl první posádkou na trati a i když je to borec z domácího týmu, díky jiným povinnostem neměl šanci na tratě vyrazit v seznamováku a tak jel jednoduše na ostro. V týmovém stanu panovalo především na předposlední RZ veliké napětí, neb byl traťáky hlášen incident. Později se ukázalo, že nešlo o havárii, ale o zranění diváka. Ten stál na velmi nevhodném místě a Petrova Toyota jej sejmula zadní částí v široce rozhozené zatáčce. Dle dosavadních zpráv utrpěl divák především šok a zdravotně by měl být v pořádku. Do cíle pak Cabák dojel výše zmíněným incidentem zbytek etapy v poněkud volnějším tempem.